pátek 5. listopadu 2010

4. listopadu - čtvrtek

Dneska zas super den, přijela babí, dovezla štrudlík a rohlíky i s máslem, tak jsem si pochutnala panečku. Štrůdl čert vem, nejvíc mi chutnaj rozinky.
Mamka měla od 12ti angličtinu a já spinkala. Po spaní mě čekalo překvápko, přijela teta Olí. No a jeli jsme do města na nákup.
Doma už pak na nás čekal tatínek a jel odvézt babí a Olí domů. Já zatím s mamkou provlíkala korále provázkem a čekala než se taťka vrátí.
Mamka pak smažila bramboráky a já měla k večeři gulášovou polívku. No nelíbilo se .mi to. Cítila jsem, že ty bramboráky budou to pravý ořechový a tak jsem pro jistotu neotevřela na polívku ani pusu. Mamka pochopila a udělala mi taky bramborák. Super. No a pak se šlo spinkat. Zachtělo se mi usnout na mamince a ona byla tak hodná, že mi to dovolila.

Žádné komentáře:

Okomentovat