pátek 5. listopadu 2010

5. listopadu - pátek

Dneska v noci jsem k našim pakovala už ve 12 v noci, ale spinkala jsem pak krásně až do rána. Zvykla jsem si maminku budit pusinkama, co na tom, ze občas nevyndám dudlík a lípnu jí pusinku i s ním. Vždycky jí to probere.
Po snídani jsme poklidily a vydaly se na nákup. Doma jsem pak objevila šátek a chtěla jsem zavzpomínat, jaký to bylo, když mě mamka nosila, tak jsem ho dotáhla do obýváku a nachystala na gauč, aby mamka jako pochopila, že chci na záda. Ta byla šťastná, protože jsem už moc nosit nechtěla a zároveň si mohla vytřít.
V půl 12 přišla Lenka, ale to jsem spinkala, tak jsem jí ani nepozdravila. Po vyspinkání jsme začaly s mamkou vařit. Dala mi můj stoleček do kuchyně a pustila mi k lince. Užila jsem si to. Mamka vařila taštičky z br. těsta s povidly a po mě s jablíčkama.
Když přijel taťka, tak jsme se vypravili do Strupčic za Káťou, Péťou a miminama. No oni už nejsou mimina, už slavili rok, ale stejně jsou proti mě ještě prťata. Okoukla jsem hračky, ale protože jsem po změně času pořád ještě jak přiblblá, tak jsme museli jet brzo domů.
DOma klasika - krteček, véča, koupání, spinkání....

Žádné komentáře:

Okomentovat