středa 3. listopadu 2010

3. listopad - středa

Dneska jsem sama sebe překvapila. Spala jsem po dlouhý době celou noc a vzbudila se až ráno. Bohužel pro mamku to ráno bylo už v pět hodin.
DOpoledne proběhlo klasicky, mamka učila, tak jsme musely uklidit, nakoupit a šlo se do postele. SPala jsem ale jen něco málo přes hoďku a pak se připojila k angličtině. Mamka měla Andreu. Byla moc hodná, protože si na mě vzpomněla a přinesla mi sůl a mýdlo z mrtvýho moře, aby se mi ulevilo od ekzému. Zato jsem jí do těch lejster, co mamka vždycky rozdává namalovala rybičku. Takovou pěknou pastelku jsem měla, psala hodně barvama, alespoň to bude mít hezčí.
Odpo jsme chtěly (spíš teda mamka) vyrazit do parku a udělat pár fotek, ale nechtělo se nám, tak jsme se tulily u telky a čekaly na taťku.

Žádné komentáře:

Okomentovat