středa 3. listopadu 2010

2. listopad - úterý

Pro změnu jsem vstala v šest, naprosto vyspinkaná. Ráno u snídaně jsem zas zkoukla krtka, kterýho teď docela žeru, je to frajer, všechno zmákne.
A pak mě mamka vzala do herny. To bylo fakt super. Zaskákala jsem si na koníkovi. Ani to, že me shodil ze sedla mi neodradilo a rajtovala jsem dál. Prohnala jsem motorku a klouzačku a pak jsem musela dát hlasitě najevo, že teda domů ještě jít nehodlám. Moc se mi tam líbilo. Mamka sice naivně myslela, že se budu družit s ostatníma dětma, ale jsou to prťata, ty nepotřebuju. Všimla jsem si jich akorát, když mě něco vzali a nebo jsem je musela odstrčit, když překážely v cestě.
Odpoledne se šlo s mamkou na kurz. Dneska jsem směla s mamkou kousek učit, tak jsem byla patřičně pyšná a kontrolovala jsem děti, jestli všechno dělaj správně a nejvíc mě teda fakt zajímalo, jak maj zařízený penály. Pak jsem zmerčila jak mamka rozdává moje rejžový chlebíčky a na protest jsem tři taky snědla. Co naplat, že jsou hnusný, ale z mojeho se rozdávat nebude!
Nakonec si přijel taťka a jelo se do krámu a pak domů na krtečka. Taťka byl moc hodnej a napustil plnou velkou vanu vody, tak jsme řádili spolu. Pak se šlo spinkat. Jsem poslední dobou vyčůraná. Mamka mi musí hladit na bříšku, aby se mi líp spalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat