středa 3. listopadu 2010

1. listopad - pondělí

Po tý změně času jsem nějaká přiblblá. Vstávat za tmy, to už se mi dlouho nepodařilo. Člověk neví co se děje, jestli jako už do tý mamky můžu šťouchnout nebo ne. Dneska s náma byl ještě doma tatínek, tak jsem je pro jistotu prošťouchla oba.
Celej den jsme se jen tak poflakovali, dopoledne přišel truhlář naměřit topení a my až teda odpoledne jsme vyrazili na chvíli ven. Museli jsme do MJI za Petrou pro nějaký CDčko, bylo nádherně, jenže mě nenechali ani proskočit. Musela jsem celou dobu jet v tom svým červeným voze :-(
Od půl pátý mamka učila a já se s taťkou vydala omrknout jak to vypadá u strejdy Honzy a Lucky. DOcela dobrý. Maj velkej gym balón, tak jsem ho proháněla. Docela by se mi šiknul domů, ale teta řekla, že musí jít spinkat. To jako fakt nechápu, jak asi balón může jít spinkat. Matně si vzpomínám, že my doma taky takovej míč měli, ale kam se poděl netuším
(pozn. maminky: jo holka musela jsem ho vyfouknout, protože jsi ho proháněla stejně tak, jako jsi to dělala u Lucky :-))
Večer jsem se rozhodla, že to po truhláři přeměřím, tak sjem čapla metr a dala se do práce. Naši valili oči. No ale co se divej, někdo to zkontrolovat musí.

Žádné komentáře:

Okomentovat