sobota 14. srpna 2010

květen - srpen

25. květen - úterý
Dneska jsem naše vylekala. Probudili se a já ještě nebyla u nich. První vzbuzení totiž proběhlo až ve 4 ráno. Byli štěstím bez sebe. Nechápu proč :-)

26. květen - středa
Tak pro změnu proběhla úplně šílená noc. Pořád jsem se škrábala a škrábala.
Odpoledne jsem šla s taťkou ven a koupil mi knížku. No jo pořád čtu ráda. Nedá se nic dělat.

27. květen - čtvrtek
Koukám do poznámek a mám napsáno "zlobím jak čert". Přeberte si sami, jakej to byl asi den.
Odpoledne jsme jeli do Bečova a užila jsem si písku.

28. květen - pátek
Konečně dorazily montérky a já můžu honit frajeřinu. Asi jí budu honit s dědou, protože nám mamka objednala stejný.

29. květen - sobota
Dopoledne nás to nějak zmohlo a všichni jsme si zdřímli.
Venku bylo krásně, dopoledne jsme vyrazili ven. Taťka šel k volbám. Odpoledne jsme se vydali dokoupit zásobu křupek do Tesca a pak na prochajdu ke kostelu. Večer jsem šla spát až v 8. Paráda

30. května - neděle
Novej zub. Pokaždý si ho dovezu z Bečova :-)

31. května - pondělí
Vstávačka byla už v pět. V osm jsem putovala znova do pelechu, abych se krapítek dospala. Ven jsme vyrazily s Terkou. Na hřišti nás pak vyzvedla teta Ola. Odpoledne jsem s ní šla ven, koupila mi dudlík. Můj oblíbenej totiž mají jen v Pompu a to ještě jen někdy. Jsem vždycky ráda, když seženem. Novej sice moc nemám ráda. Docela mi trvá, než ho odudlám a radši stejně dávám přednost tomu starýmu.
Od mamky jsem dostala nový botičky.



1. června - úterý
Celej den bylo ošklivě. Odpoledne maminka učila, tak mě hlídala babí a děda. I přes to počasí, který bylo jak stvoření na spaní, jsem dáchla jen půl hodinky.

2. června - středa
Dopoledne jsme měly zařizování v bance a odpoledne jsme šly s mamkou na znakování.

4. června - pátek
Super, dneska měl taťka volno, tak jsme vyrazili do Zoo do Ústí. Nic moc teda. Z kočárku je prdlačka výhled, ale přece jen mě něco zaujalo a to byl oběd v pizzerce. Naši mi taky daly něco ohlodávat, tak jsem seděla, žužlala a způsobně čekala, než se najedí.

5. června - sobota
Tak největší událost je ta, že mamka ztratila doklady od auta :-(

7. června - pondělí
Dneska dorazila babička a to je u nás vždycky ve znamení uklízení. Mamka lítá, aby mohla udělat to, co já jí nedovolím, i když dneska teda jsem pomáhala, jak jsem mohla. Bodejť ne, když jsem spinkala 2,5hod.

8. června - úterý
Dneska jsem maminku krapet zlobila. Neměla moc radost. Tatínek šel se strejdou do hospody, tak jsme tu byly úplně celej den samy.

9. června - středa
Dneska jsme byly na neurologii. Vše je v pořádku. Paní dr. si myslela, že na ní vyplazuju jazyk, ale já jí jen ukazovala, jak dělá žabička. Měla jí tam totiž nalepenou.
Naašly se doklady, jupííí. Nějaká dobrá duše je předala do policejní schránky, tak si je jel taťka vyzvednout.

10. června - čtvrtek
S mamkou jsme se vydaly do Bečova. Tentokrát vlakem, super zážitek, co vám budu povídat.

11. června - pátek
Tatínek si vzal dovolenou, aby s náma mohl taky pobýt. Dneska bylo hrozný vedro.

14. června - pondělí
Podařilo se mi urvat postýlku, naštěstí teda ne úplně, protože to bych si asi natloukla čumák, ale taťkovi to práci přidělalo. Kdy už pochopěj, že postýlka není nic pro mě.
Dopoledne byly na návštěvě babička, běhaly jsme po nákupech a úřadech. Dostala jsem nový krásný sponky s beruškou a kytičkama.

15. června - úterý (1. slovo)
Odhalila jsem, že potají trénuju, jak mám volat na tatínka a pronesla jsem to prvně nahlas.
Babička L. mě odpo vzala ven, koupila mi knížku s kuřátkem a k večeru jsme ještě dostali věci z IKEI (stoleček, křesílko,...)

16. června - středa
15.30 jsme byly s mamkou na alergu. Nic novýho - jak jinak.

17. června - čtvrtek
Protože je pořád pěkně, tak chodíme ven dopo i odpo. Dneska dopo byl na programu jen nákup ve Sparu a odpoledne prochajda. Potkaly jsme Terku s Aničkou na hřišti, tak jsme se tam chvilku zdržely.

19. června - sobota
Pěkně jsem si šmákla v Bečově. Dali mi jahůdky a lusky. Hned jsem si musela zapamatovat, kde jsou, abych tam mohla chodit sama.

21. června - pondělí
Dopoledne jsem pěkně zlobila, ale pak jsem si střihla 3,5 hodinky spánku, ke konci mě mamka teda měla na ruce, ale nechala mě spinkat, abych už nebyla protivná. Pak jsem s ní totiž šla učit.

23. června - středa
Konečně rozhodli, že nemusím odchodit hodiny plavání a s mamkou jsme jeli do bazénu vybrat místo peněz nějaký věci. Padl mi do oka míč a to je tak všechno. Rukávky a pás to byl velkej omyl a jestli si mamka myslí, že si to někdy vezmu na sebe, tak omyl!!!

27. června - neděle
Áááá tatínek nám dneska slaví svátek.

28. června - pondělí
Taťka jel dneska do Plzně.
My jsme zatím napouštěli v Bečově bazén. Večer jsem jela domů jen s mamkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat