čtvrtek 7. ledna 2010

6. ledna - středa

Mamka dneska dopoledne byla nějaká přešlá, asi jí nebavilo to noční povídání nebo co. Já měla energie na rozdávání.
Jako každou středu nás zas čekalo plavání. Myslela jsem, že se zblázním, když mamka v šatně zjistila, že jí chybí horní díl od plavek. Já už nachystaná ve svejch plavkách a mamka nic. Naštěstí tam měli nějaký erární, tak mamce půjčili. Zase tam nebyla naše lektorka, ale byla tam Zuzanka a jeden chlapeček, kterej mi hnedka padl do oka. V jídelně jsme si pak sedli vedle sebe a trošku se pošťuchovali. Jeho maminka říkala, že na to jdeme nějak rychle, ale nač se s tím párat. Každej kamarád je dobrej a kluci obzvlášť :-)
Po plavání jsem si zdřímla v kočárku a mamka oběhla nějaký nákupy. Doma mě přendala do postele, dala mlíčko a já ještě pokračovala.
K sváče jsem dostala trošku jogurtu a banán. Ten jsem směla jíst sama, tak jsem si ho o to víc vychutnala. Po sváčině si mamka všimla, že mi natekla pusinka. Celej horní ret jsem měla nateklej. Byl tam jakoby veeelkej puchejř. Hrozně se polekala. Nakonec přijela babička s tetou, aby to omrkly. Mamka se totiž bála, že mi začne otíkat celá pusinka. Vůbec nevíme čím to bylo. Zítra mamka zavolá k doktorovi a zeptá se, jestli to nebyla nějaká alergická reakce buď na jogurt a nebo na kovovou lžičku, kterou jsem jedla poprvé.
Večer se mi zas nechtělo spinkat a i když jsem měla od mamky slíbeno, že začnu usínat v postýlce sama, tak protože jsem měla oteklou tu pusinku, tak mi to odpustila a nakonec jsem mohla i do obýváku. Už mě vzaly druhej večer za sebou. Musím si je vytrénovat a třeba se z toho stane pravidlo ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat