středa 6. ledna 2010

5. ledna - úterý

Ráno jsem spinkala až do půl osmý bez pauzy na hraní. Mamka vždycky dala jen mlíčko a já spala dál. Dopoledne jsme si mezi spaním hrály, dostala jsem na zkoušku jogurt s banánem, aby mamka poznala, jestli se mi zas zhorší exem. Dobrý, nic se nezhoršilo, tak uvidíme co dál. Po dopoledním spinkání přišla návštěva, pak oběd a ven už jsme jít nestihly, protože mamka učila. Hlídal mě taťka.
Slyšela jsem, jak naši říkaj, že je ze mě odvezou do blázince, tak jsem se rozhodla, že ještě než je odvezou, že jim budu co nejvíc dělat společnost a tak jsem večer vydržela obzvlášt dlouho vzhůru a pro jistotu jsem se vzbudila už v deset a do půl 3 jsem si je užívala. Taťka šel pak spinkat do obýváku a já si mohla užívat jen mamky :-(. Nakonec jsem usnula a vstávala v sedm.

Žádné komentáře:

Okomentovat