pátek 8. ledna 2010

7. ledna - čtvrtek

Dopolko jsme šly s mamkou do jazykovky podívat se na Petru, ale tentokrát to nebyla jen tak nějaká návštěva, já zažila šok. Potkala jsem manžela jedný učitelky, Jacka. Je z Maroka a je hoooodně, ale hooodně černej. Brečela jsem jak blázen. Moc ráda jsem mu udělala pápá, když odcházel.
Odpoledne bylo veselejší. Šli jsme s našima k fotografovi, aby mi trošku blejsknul. Jsem zvědavá co z toho vznikne. Fotek bude habaděj (něco přes 100), tak snad něco vyberu a taky vám ukážu. 2x jsem mu tam počůrala nějakej docela drahej papír, kterej používá jako pozadí na focení, tak to musel odříznout, ale nezlobil se. Ještě k tomu mi půjčil brejle. Foťák teda dát nechtěl (a proto jsem mu to tam právě počůrala po druhý), ale jinak to byla celkem zábava.
Do postele chodím už trošku později, protože vydržím dýl vzhůru po odpoledním spaní a ráno už taky nevstávám v pět, ale vydržím i do půl sedmý. A mám novou polohu. Spinkám na boku. Občas se převalím až na bříško, to mě probudí a tak se postavím a čekám co bude. Mamka přiběhne a položí mě. No a já v klidu spinkám dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat