pondělí 4. ledna 2010

4. ledna - pondělí

Tak a tatínek nám odešel do práce :-(. Je tu bez něj hrozně smutno. Dopoledne jsme se s mamkou sice flákaly, ale vůbec nám to neutíkalo.
Před polednem jsme šly na plavání. Začaly jsme chodit 2x v týdnu. Ve vodě mě to baví, ale potápění nesnáším čím dál tím víc. Ze začátku to bylo prima, ale teď je to hrozná otrava. Pro jistotu začnu řvát vždycky ještě než mě potopěj. To jako varování, aby se o to ani nepokoušeli.
Cestou domů jsem byla už docela unavená, tak jsem si maličko zdřímla v kočáře zachumlaná do toho beránčího fusaku. Dneska se mi vážně hodil, byla hrozná zima a tak jsem ani neprotestovala, když mě mamka zabalila, že mi čouhal jen nos.
Doma jsem si dala mlíko a spinkala až do čtyř, ale pak už jsem musela vstát a pomoc mamce s vařením večeře. Dostala jsem na okusování jablko. Pěkně jsem si s ním poradila. Bojovala jsem sice skoro hodinu, ale snědla jsem ho dost.
Večer zas koupání v mořské soli (to kvůli exemu) a spinkání. Dneska to bylo s taťkou. Se musím smát, většinou totiž já jeho uspím mnohem dřív než on mě :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat