středa 5. ledna 2011

svátky

Tak jak jsem říkala - Ježíšek nám krásně nazdobil stromeček a rozsvítil ho, aby večer trefil s dárkama. Ráno jsem vstala a mohla jsem na něm oči nechat. Byl fakt moc pěkněj, ježíškovi se povedl. Dal tam plno kuliček, vločky i ptáčky.
Celej den jsem se hrozně těšila, až uvidím pod stromečkem toho koníka. Mamka pak začala smažit večeři. S taťkou jsme poklidili a hráli si. Pak se nachystal stůl s večeří. Já dostala taky řízek, ale moc mi to nechutnalo, radši jsem si dala jen masíčko a hrášek s kukuřicí a pak to přišlo. Začala jsem cejtit, že prostě potřebuju udělat hoňo a tak jsme museli ukončit večeři a protože mi fakt nechutná kakat na nočník, tak mi mamka šla dát plínku. Mezitím přišel Ježíšek a já ho zmeškala, slyšela jsem jak zvoní, tak jsem fofrem utíkala do obýváku. Fakt už tam nebyl. Nechal tam jen spoustu dárku a mezi nima byl i ON. Můj milovanej koník. No jo, ale já ani neměla čas si na něm zahopsat, protože jsem se musela vykakat, tak jsem si u něj ulehla, vykakala se a pakk si ho konečně rozbalila. Ještě jsem byla zvědavá co je dlaší dárek, tak jsem se podívala, kabelka. No to mi nic moc neřeklo, tak sjem radši hopsala. Taťka rozbalil zbejvající, obzvlášť radost jsem měla ze zvýrazňovačů, čapla jsem je a odcválala s koníkem do bezpečí. Pak si tam něco rozbalili naši, ale já měla svýho koně, tak mě nezajímalo vůbec nic. Nejradši bych s ním šla i spinkat, ale to jsem nesměla. Čekal na mě do rána v obýváku.

25. prosince
dopoledne jsme byli doma - koník, fixy, čtení, kostky...
Po spaní se jelo k babičce. Tam taky chodil Ježíšek a dárky mi tam nechal. Dostala jsem třeba miminko, šroubovák, další kostky....
Pak se šlo k babí K. Tam taky chodil. Nechal tam tabuli, kufr, pastelky, knížku....
No a jelo se domů. Po ceste jsem chtěla pustit písničky, taťka zastavil a protože bylo plno sněhu, tak už nemohl rozjet, bylo to totiž znova v kopci a tak jsme museli pěknej kus couvat. Byl nějakej nervózní a moje AJAJAJ mu na náladě nepřidávalo.

26. prosince
se jelo do Bečova na celej den, abysme taky pobyli u babiček a dědečků. Nějaký dárky jsem si tam musela nechat, protože se nedalo všechno naložit do auta. Hlavně teda tabuli musel taťka rozebrat a byl pěkně vzteklej, když tam nešla narvat. No jo,ale já mu fandila, tak se mu to nakonec povedlo.

27. prosince
jsme sice byli konečně doma a já si mohla se vším (koníkem) pěkně pohrát, ale odpoledne přišli Honza s Luckou a pak taky Veseláči s dvojčatama, tak bylo veselo. Jo a do toho, aby toho nebylo málo, přišel chlápek na topení. Přestalo nám totiž topit. Děti jim nějak vyrostli, za chvíli už je budu moc nahánět.

28. prosince
jel taťka do práce a k nám přišla Tereza s Aničkou. Ta už je větší, ale na zas tolik, aby mě zajímala. Já mám radši až větší děti. Vždycky, když tu jsou, mě to nějak zmůže a pak hrozně dlouho spím. Odpoledne jsme začali balit k babičce. Mamka řekla, že si můžu zbalit co budu potřebovat, tak to začalo. Nevím, proč mi to teda otom zas z tý tašky vyndala :-( Babička ale byla v práci a u ní na nás čekal děda. Mamka mi pak řekla, že až se vyspinkám, tak už tam bude babička. Zas chyba, to neměla dělat, já pak nemohla dospat a budila jsem se několikrát za noc, jestli už tam náhodou nebude

29. prosince
Konečně vidím babičku. Naučila mě říkat slovo bordel. Děda ho totiž měl vedle postele a já ho musela uklidit, tak jsem chodial a říkala jsem BOUDÍ DĚDÍ. Pro ty co neví, tak to znamená, že děda udělal bordel :-) To jsem pak přednesla i u babičky L. Přišla jsem a říkam, jim, že tam maj bordel :-).

30. prosince
dopoledne jsme si udelali veget na gauci v obyvaku, pekne jsem se tam povalela, koukali jsme na pohadku, tatka si zdrimnul, pak jsme snad taky někdy během dne byli v krámě ještě pro něco. No a večer po oblíknutí do pyžámka jsem si uvědomila, že to dopo bylo docela pěkný, tak jsem se sesunula a utíkala do obývaku, že jako si tam zas trošku pohovíme. No nakonec se slavil Silvestr ne, tak proč si to trošku neužít. Usnula jsem tam, mamka mě přenesla do postýlky. Rachejtle mi v půlnoci nevzbudili, ale kolem půl 2 jsem se vzbudila a do tří brečela a brečela. Krapet pomohlo když mě mamka vzala do náruče, ale i tak, prostě to nešlo zastavit. No a mamka se modlila, abych ráno spala trošku dýl, ale prd, vstala jsem jěště dřív něž obvykle.

Žádné komentáře:

Okomentovat