středa 5. ledna 2011

22. listopadu

Mamka byla hodná a vytáhla mi barvy a já mohla malovat na čtvrtky. Dělám to moc ráda, ale i když to jsou prstový barvy, tak si radši beru štětec, nerada jsem špinavá - od barev.
Odpoledne pak přijela babička s Olí a hlídaly mě, protože mamka učila

23. listopadu
Naši museli na nějakou schůzi kvůli bytu, tak přijela babí. Pěkně jsme vyváděli. S babičkou vždycky můžu. Vařila jsem s ní, nechala mě sedět na lince a pomáhat.

24. listopadu
Ráno jsme vyrazily do města, nejdřív do Sparu a pak do Takka, protože tam měli velkou slevu a mamka "potřebovala" rifle. No tak jsem si řekla, že to taky omrknu a procházela jsem se mezi regálama. Mamka mi ale zatáhla do kabinky, abych jí nezdrhla a musela jsem pokyvovat, jak jí to hrozně sluší. No mezi náma - nic moc teda, mě by ta čepice, co jsem chtěla určitě slušela víc.
Doma jsme pak dělaly úklid knihovny, tak jsem byla ve svém živlu. Mamka mi dala hoooodně papíru a všelijakých sešítků a já mohla malovat.

25. listopadu
nic moc zvláštního, dopo doma, pak přišla mamce Andrea a odpoledne jsme šly pěšo do krámu.

26. listopadu
Konečně pátek. Opět jsme ho strávily doma. Odpoledne jsme měli jet k babí, ale já vstala dost pozdě, tak to padlo a už jsme nikam nejeli.

27. listopadu
Vstávačka, hurá k babí. Hrozně mrzne, zamrzly dvěře u auta, tak musíme s mamkou lézt přes přední sedačky. Nejdřív jsme šli k babí Lálů, tam jsem si dala jablka s rozinkama a pak jsem otravovala Lucku. Museli jsme se jít vyvětrat ven, protože mamí potřebovala udělat zimní fotky do kalendáře. Chtěli, abych pózovala u stromků, jenomže stůjte klidu, když je všude tolik sněhu že jo???
Pak se jelo k babí K., tam už čekala i Olí. Mamka měla v plánu s Olí dělat fimo, po spaní jsem jim ho trošku pocuchala. Odpo jsme šly ven, juknout se na pejsky a na zahradu. Sice jim to přišlo divný, ale já jsem si domů chtěla dotáhnout sekačku na trávu. Večer potom jsem usnula raz dva, ale když šla mamka do postele, tak jsem se probudila, abych jí mohla dělat společnost u ní v posteli.

28. listopadu
vstávačka v sedm, v osm jsem šla probudit taťku, pak se mamka vydala na nákup a já si s tatínkem hrála. Moc se mi nechtělo spát, tak jsem dala jen hodinku. K obědu jsem si dala svíčkovou a pak jsem s taťkou uklízela, aby nebyl smutnej u toho.

29. listopadu
Dopoledne jsme šli ven, napadl první sníh a rovnou hrozně moc, šly jsme s mamkou ven koupit rukavice nějaký pořádný. Pěkně jsem si zarajtovala ve sněhu, je to úplně super. I dkyž jsem z toho byla teda nejdřív dost vyvalená a pořá jsem si chtěla čistit botičky, marně, pořád to drželo a navíc mi studily ruce, tak jsem toho radši nechala. Unavilo mě to a tak jsem si dáchla na tři hodinky, mamka zatím dokončila kalendář pro babičky k Vánocům. Odpoledne jsme si pak četly, přijel taťka, tak jsme si pohráli a on pak šel do divadla a a já večer trávila jen s mamkou.

pak se nedělo vůbec nic zajímavýho až v pátek

3. prosince
ráno jsme jely vlakem do Bečova, super zážitek, to vám povím. Nejdřív totiž jsme musely dojet na nádraží autobusem. Seděla jsem jako velká holka na sedačce, nechaly jsme kočár doma. Na nádraží v Bečově na nás čekala babička se sáňkama.
Odpoledne jsme šly ven a babička se mnou jezdila na saních. Taťka si zatím u babičky dáchnul a pak jsme jeli k babí L.

4. prosince
taťka musel do práce, tak jsme to s mamkou vydržely doma

5. prosince
Taťka zase v práci, dopo jsme vyrazily s Terezou do restaurace, taky bez kočáru. Odpo jsme neuvěřitelně vyváděly v ložnici :-)

6., 7., 8. prosince
klasika

9. prosince
jsme se vydaly do města koupit taťkovi dárek. Protože šlo o knížku, tak jsem byla v krámě ve svém živlu. Mamka mi koupila deníček, takže můžu všechno psát tužkou přímo do knížky a nemusím vést tenhle blog. Tam si občas i můžu namalovat omrázek. No jenže to musím všechno přepsat a to se mi faaakt nechce. Večer jsme jeli spát k babí.

10. prosince
Babí L. dělala zabíječku, tak mamka šla dopoledne pomáhat. Já byla u babí K. a šla tam až odpoledne. Znova jsme spaly s mamkou u babičky.

11. prosince
dopoledne jsme byli doma a pak po spinkání k babí L. Odpoledne konečně domů.

12. prosince
dopoledne jsme šli shánět stromek, měli jen takový lajdáky, tak jsme nekoupili žádnej, pak jsme byli doma, četli, přijela babí a Olí. Večer jsem se koupila s mamkou a málem jsem se utopila. Ještě, že si mamka pamatovala co má udělat, když se napiju hodně vody, pomohlo to, jinak nevím nevím...

13. prosince
zas neúspěšnej pokus o stromek. Všechny pěkný kousky nám snad vyprodali nebo co.

15. prosince
přijela babička, uklízíme jako blázen. Pomáham srolovat koberec, odtahnout sedacku, prebrat hracky, uklidit puzzle v koutku, pripravit mi koutek na hrani v pokojicku. Leje ze me jako blazen.
No a navic uz vim, co mi prinese jezisek a kazdymu na potkani to rikam :-)

16. prosince
celej den sněžilo, tak jsme se nehly z bytu. Udělaly jsme váčnoční výzdobu, pálily si svíčky a taky a to je nejdůležitější už si umím dojít pro mamku, že chci dělat HOŇO.

Naučila jsem se taky říct SNĚHULÁK - UAUÁÁÁÁ, dávno vím, jak se jmenuju NINÍ, každý ráno chci koukat na video, jednou niní s babí, pak niní děti, hodně kreslím a čtu

17. prosince
přišla na návštěvu Tereza, ale tentokrát bez Aničky. Stromeček jsme zas nesehnali, tak se zítra jede do Teplic

18. prosince
Teplice. Dostala jsem nový boty, jsem z nich nadšená, konečně pořádný Super fity, aby taky ne, za tu cenu.
Stromečky nic moc, ale už jsme vybrat museli, jinak by ježíšek musel ozdobit palmu snad.

20. prosince
Po spinkání přijela babí a Olí a Matěj a vyrazili jsme k prababičce do Všechlap. Večer pak znova přijela Olí a Matěj, ale to já nevěděla. Nějak to tajili a já usnula. Oni mě totiž hlídali, protože naši šli na večeři.

21. prosince
dopoledne nákupy v Centralu, pak koupit kapra, šup s ním k babí a večer domů.

23. prosince
Čekal nás "výlet" do Prahy na kožní. U paní doktorky se mi hrozně líbí její koník, tak jsem ho osedlala a naši se mohli pobavit. Dostala jsem fůru mazání a jelo se dom. Usnula jsem cestou domů, ale byli jsme doma hrozně rychle, tak jsem nespala moc dlouho. Pak jsem byla s taťkou doma a mamka šla do lékárny a vyzvednout opravený botky.

24. prosince
jupííí ježíšek. Nejdří nám krásně ozdobil stromeček a rozsvítil si ho, aby večer našel cestu s dárečkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat