čtvrtek 17. prosince 2009

17. prosince - čtvrtek

Dneska jsem vstala až v sedm. To se mi už dlouho nepovedlo. Než jdu znova spát, tak si vždycky s mamkou dlouho hrajeme v posteli. Já se trošku procvičím, pak se jdeme umejt, udělat snídani a zase pádím do pelechu.
Když jsem se vyspinkala, tak přijela maminky teta s jednou babičkou, co radí mamce jak plést.
Po obědě jsem vstala v půl 2 a do večera už nezabrala. Odpoledne už se mi sice v půl 4 chtělo, ale protože mamka jela po nákupech a uspával mě taťka, tak jsem nezabrala. Když mamka přijela, tak jsme ještě jeli všichni tři na velkej nákup. No v krámě už jsem tuplem nemohla usnout, to by mi taky něco mohlo uniknout a mě to v krámě moc zajímá, tak jsem se držela a vyšlo to - do postele jsem šla až po půl 7. Před spaním jsem dostala ještě kaši na dobrou noc s jablíčkem. Mamka se bála, že usnu u prsa a moc se nenajím, tak mi dala radši ještě před koupáním. Ona moc dobře věděla, že to bude lepší před koupáním než po něm. Špinavá jsem byla až za ušima.

Žádné komentáře:

Okomentovat