čtvrtek 17. prosince 2009

16. prosince - středa

Je tu středa, bylo plavání. Vyšly jsme ven dřív, abych se prospala. Protože byla hrozná zima, tak mi mamka nacpala do pytle, dala čepici a rukavice. Myslela jsem, že to nepřežiju a mrznoucí mamka nemohla pochopit, že se vztekám, protože mi fakt je teplo. Celá upocená jsem nakonec usnula, ale trvalo mi to dlouho.
Na plavání nebyla naše cvičitelka, ale ta co mamka nemá ráda. No musím říct, že jak na ní nejsem zvyklá, tak se jim podařílo mě obalamutit a šoupnout pod vodu, když jsem to nečekala.
Po plavání se mělo jet do Tornáda za Lenkou na kafe, ale protože jsem se potřebovala pořádně vyspat, tak jsme uháněly rovnou domu. Maminka má teďka pořád hodně práce, tak chtěla využít chvilky, kdy budu spinkat.
Jak jsem byla zmožená, tak jsem spala 2,5 hodiny. Docela jsem se prospala. Mezitím se na mě přijela kouknout babička.
Taťka měl přijet až pozdě večer, ale nakonec se mu to v práci zkrátilo a přijel tak, aby mi ještě stihl pomoc vykoupat a dát pusinku na dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat