čtvrtek 10. prosince 2009

10. prosince - čtvrtek

Ráno jsem si zase přivstala, abych měla delší den. Sice moc dlouho nevydržím, ale alespoň můžu trošku vyvádět v posteli.
Po druhým spaní mě mamka nastrojila, že jedeme alespoň do krámu pro pečivo. Jak jsme sjely výtahem, tak začalo pršet a nakonec jsme se nikam nedostaly. Objely jsme alespoň blok a hurá domů. Pršelo celej den, tak už jsme zůstaly doma. Mamka uklízela můj budoucí pokojík a pak jsme si hrály. Musím říct, že sedačku už obejdu docela rychle, chystám se k televizi, ale tam mě moc pouštět nechtějí.
Od 13,45, kdy jsem se vzbudila po obědě už jsem vydržela až do večera vzhůru a ani po jablečný přesnídávce a maminčině uspávání se mi nepodařilo usnout. To ale znamenalo, že půjdu večer dost brzo. Nakonec jsem byla i ráda, protože jsem už byla fakt unavená.
Nevím proč, ale poslední dobou se vzbudím tak do hodinky, co mě uložej a chce se mi brečet :-(. Naštěstí vždycky někdo přiběhne a dělá mi společnost. V noci jsem se pak vzbudila až v půl 2, tak byla mamka docela ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat