pondělí 22. listopadu 2010

17. listopadu - středa

Taťka měl dneska volno, spinkali jsme do osmi, pak jsme si pohráli, nasnídali a jela jsem s taťkou do krámu, aby mamka mohla v klidu uvařit.
Po spinkání jsme jeli do krámu něco taťkovi pořídit na sebe a mě taky. V sobotu nás totiž čeká focení, tak abysme měli něco pěknýho.
S taťkou jsme vyváděli, musel mi dělat koníka, nejdřív jen v posteli, ale pak rajtoval po celým bytě a mamka musela běhat za náma, abych nespadla :-)
Večer mě uložili do postýlky a já něco zacítila. Oni mě normálně poslali spát a vytáhli si papání do obýváku, tak jsem samozřejmě taky chtěla a volala mňami, mňami, to nepomohlo, tak jsem alespoň mamku zavolala, že potřebuju čůrat, to zabralo. Ale já kecala a jak jsem se nohama dotkla země v tu ránu jsem se vydala do obýváku na obhlídku. Nic platný to nebylo, nedostala jsem ani ťuk :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat