čtvrtek 13. května 2010

24. dubna - sobota - oslava narozenin

Dneska se měly slavit moje narozky. Dopoledne jsem od našich dostala první dárek. Překrásnýho medvěda. Hnedka jsem se k němu tulila, pusinkovala ho a hrála si s ním. Po odpoledním spinkání mi čekalo překvapení. Když jsem se vzbudila, mamka mě nakrmila a oblíkla a v obýváku na mě čekal mejdan. Byly tam obě babičky a dědové, teta Olča s Matějem a strejda Honza s Luckou. Vše bylo vyzdobený. Nevěděla jsem, kam dřív kouknout. No ale nakonec přece jen zvítězila přítomnost tety a už jsem se od ní celej den nehnula. Společně jsme i rozbalily dárky. Dostala jsem: stan (abych se nemusela schovávat pod stolem), kočárek s panenkou, mluvícího pejska (kterýho z duše nenávidím, ... pejsci maj přece štěkat, no ne?) a ještě takovou prima housenku s korálema. Mamka mi upekla dort s hračkama a jeden jsem měla i z cukrárny. No k čemu mi byly nevím, když jsem to stejně nemohla jíst. Dostala jsem takovej pidi dortík z pudinku, ale zas musím říct, že mi celkem chutnal.
Večer jsem usnula jako když mě do vody hodí. Nejradši bych si vzala medvěda do postýlky, ale to už bych tam potom neměla místo pro sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat