úterý 27. dubna 2010

od 3. dubna dále :-)

Koukám nastal mi tady nějakej skluz. Tak zkusím doplnit co se událo alespoň ve zkratce.
Jen abych nezapomněla, tak na začátek musím říct, že už je mi 1 rok :)

3. dubna - to byla sobota bylo krásný počasí a tak jsme byli na zahradě. Pěkně jsem si to tam prošuftila a obhlídla terén, abych věděla, co se tam dá podnikat.

5. dubna - pondělí velikonoční - hned ráno jsme odjeli k babičce, protože tam měli přijit koledníci. Byla jsem celkem ráda, protože to byli jen chlapi a kluci a to já mám ráda. Musím říct, že teda jako fakt neuschnu, protože jsem přes zadek pár ran dostala. No, ale když už se mi to zdálo dost, tak jsem jednomu čapla pomlázku a taky ho trošku propleskla.

6. dubna - úterý, jsme šly s mamkou koupit nový botky. Dostala jsem korunky od dědy (...chudák, myslel, že za tu cenu budu mít dvoje :)...), tak jsme s mamkou vyrazily. Ty "starý" budu mít na písek, ale ještě jsme musely koupit nějaký k doktorovi a tak. Pak jsme vyrazily za Petrou do jazykovky no a tam to mamka prokoukla. Jsem v krámě potají štípla auto :) No vrátila ho. Když jsem tam byly znova, tak jsem se pokusila do kočárku propašovat jinou hračku, ale to už si na mě mamka dávala bacha. Hergot.

7. dubna - středa, dopolene bylo hrozně pěkně, tak jsme šly s Terkou a Áňou na hřiště. Odpoledne jsme měly jít ke kožnímu, ale nešly jsme, protože nám stejně nic neporadí, tak naši zkusí sehnat jinýho.

8. dubna - zase jsme vyrazily na hřiště. Pak jsem to zalomila na dvě a půl hodinky, docela mi ten spánek chutnal. No a odpoledne, protože přijel taťka trošku dřív, tak jsme vyrazili do Bečova a opekli první buřty.

9. dubna - dopoledne přišla Lenka na návštěvu a přinesla mamce nějakej překlad a odpoledne mamka učila, tak jsem s taťkou vyrazila po nákupech.

10. dubna - sobota a taťa jel do práce :-( No ale alespoň přijela babička a byla u nás celej den. Trošku jsme jely po krámech a pak doma něco ty dvě vyváděly a já si šmejdila po bytě.

11. dubna - jsme jeli objednat dort na moje narozky. Vstávala jsem pozdě, tak mi dali spát jen jednou, ale i tak se mi večer moc nechtělo. No a protože mamce dávali večer seriál, tak mě uspával taťka, zase se mi povedlo ho uspat dřív :)

12. dubna - pondělí, ale tatínek je doma. Vzal si náhradní volno za tu pracovní sobotu, tak jsme si celej den užívali pohromadě.

13. dubna - zase klasickej den s mamkou, nic zvláštního. Holky na AJ nepřišly, byly nemocný, tak ani mamka večer nemusela učit.

14. dubna - středa, čekal nás večer výlet do Žatce na chirurgii. Čekali jsme dost dlouho a pak nakonec stejně přišel doktor, kterýho jsme nechtěli. No ale ten náš musel odjet a pověřil tohohle, aby se o nás postaral. Musím říct, že to byl taky celkem sympaťák.

15. dubna - pršelo, tak jsme s mamkou nemohly ven ani na skok. Ale odpoledne se vyčasilo, tak mě provětral taťka, protože mamka učila. Vždycky nám napíše seznam a my jedeme zařizovat.

16. dubna - zase jsme šly do jazykovky na návštěvu. Mám v poznámkách napsáno ... dárek a dort, ale bohužel vůbec nevím, co jsem o tom chtěla napsat... hlava diravá.

17. dubna - tradiční sobotní návštěva babiček

19. dubna - odpoledne jsme šli k homeopatce, dala mi další kuličky, nějaký mazání. Poradila mamce, ať už mi v noci nekojí (to se mi teda vůbec nelíbí, takový blbý rady) no a šly jse dom. Bylo to na chviličku.

20. dubna - úterý a mě čekala roční prohlídka u dr. Měřím 74 cm a vážím 9750g. Pokrok protože v 11m mě vážil(jak jsem nechěla papat) a měla jsem 9100 (v 10m 9500). Prošla jsem se mu tam, chválil, že jsem šikovná.

21. dubna - přijela teta, pomáhala mamce modelovat figurky na dort. No moc toho nestihly, spala jsem jen chviličku a odpoledne přišla paní kvůli semináři na znakování. Hrozně se mi líbil jejich medvídek, předvedla jsem jim, co už umím a taky pěkně zíraly.

22. dubna - jsme jeli vybrat mojeho vlastního medvídka, kterýho jsem měla dostat k narozenínám :-) paráda

Žádné komentáře:

Okomentovat