úterý 23. března 2010

23. března - úterý

Dopoledne proběhla kontrola u dr. Na poslech to je dobrý, máme vyléčit jen rýmu. NO ale pak se mamka rozpovídala o tom, že nechci jíst, tak jsem musela na váhu. A mám míň skoro o půl kilča - 9,1 kg (v 10m - 9,5). Tak mi musí mamka sladit hroznovým cukrem, abych měla energii. DOktor povídal něco o infuzích, tak jsem se zalekla a večer jsem se tak najedla, že jsem se ani hejbat nemohla. Ale to přeskakuju. Od dr. mě mamka vzala do krámu a koupila mi první šunčičku. Panečku, moc mi to chutnalo. Takže kdo máte na něco takovýho zakázanýho chuť, tak stačí trošku zhubnout, pár dní nejíst a je to doma :-)
Odpoledne přijela babička a jely jsme na alergo pro výsledky. Pozitivní mi vyšlo trošku mlíko, o něco víc bílek, pšenice úplně negativní a nejvíc mám alergii na kočky. Což je teda pěkně blbý, protože obě babičky i teta kočku mají. Dokonce dr. říkala, že by je měli dát pryč. No a jako bonus mám oslabenou imunitu :-(
Babička mi upekla rohlíčky, tak jsem si dala s máslem, zajedla to kaší přislazenou tím cukrem, předtím ještě vzal za svý kus okurky a po koupání mlíčko z obou prs. No a byla jsem nacpaná až hrůza.

Žádné komentáře:

Okomentovat