pátek 19. března 2010

18. března - čtvrtek

Dopoledne jsme byly doma, já spinkala, pak ještě dospala na mamince a začaly jsme se chystat k doktorovi. Ten mi poslouchal, moc se mu to nezdálo, ale atb. ještě nepředepsal. V čekárně jsem pak začala kašlat a to až tak, že dr. vylezl a dal nám nějaký kapky a jen kroutil hlavou, že takovej kašel ani není možnej. V úterý se mu mám přijít zase ukázat. A v pátek mám povolenou procházku.
když už jsme byly venku, tak jsme zajely pro nějaký ovoce, protože dál raději odmítám jídlo na lžičce a chci něco do ruky.
Odpoledne jsem udělala radost taťkovi, no vlastně i mamce, a pořádně se několikrát prošla obývákem.
Taťka mi sehnal písničky od Maxim turbulence, hrozně se mi líbí to jejich "čecho, decho" a tak jsme si ještě večer zatančily. Umím i tleskat do rytmu, hudba, to je moje.
Jen si naši dneska říkaly, že nějak začínám odmlouvat. Na všechno co po mně chtějí, začnu kroutit hlavičkou, že nenene a když jim to není dost jasný, tak ještě házím rukama, aby jako pochopili.

Žádné komentáře:

Okomentovat