čtvrtek 18. března 2010

16. března - úterý

V noci na dnešek jsem nemohla vůbec spát, hrozně jsem kašlala a pořád pofňukávala. No bodejť takovej kašel jsem ještě nezažila, tak jsem nevěděla co se se mnou děje. Ráno jsem se začala dusit, tak mamka zalarmovala taťku, ať zařídí odvoz k doktorovi do Bečova, protože se se mnou bála jet sama, kdybych se náhodou zakuckala. A taky nechtěla čekat, než bude doktor u nás až do odpoledne, bála se o mě. Přijela babička a odvezla nás.
Doktor mi naštval, zas mi dával na zádíčka takový to studený, už tak tam byla hrozná zima a ještě tohle do toho. No nic nenašel, ale taky nevyvrátil, že by se ten kašel mohl v něco vyvinout. Musíme zase na kontrolu, sakryš :-(
No teplota a takovej hroznej kašel, nic příjemnýho. Navíc se mi vždycky zvedal žaludek a chtěla jsem zvracet. V noci taťka spal v obýváku a já s maminkou. Celou noc mě chovala, chtěla jsem spinkat u ní na ruce. Sice mi to pomohlo, ale stejně jsem se pořád budila a nebyla vyspinkaná dorůžova.

Žádné komentáře:

Okomentovat