úterý 19. ledna 2010

19. ledna - úterý

Dopoledne přišla po dlouhý době na návštěvu Terka s Aničkou. Hlavně kvůli ní se musím snažit, abych co nejdřív chodila, protože když mi bere hračky a já za ní musím po čtyřech, tak to je hrozně ponižující. Vzala mi flašku, tak jsem jí na oplátku vzala její. Má dobrou s tvrdým pítkem. Z toho se mi pilo jedna báseň. Něco jsem zaslechla, že mi koupí taky takovou.
Máminka měla radost, že jsem jí dneska prvně dala pusinku a hned to psala taťkovi. Ten se těšil, že mu to ukážu, ale nejsem žádná cvičená opička, takže jsem neukázala nic.
Večer, si ze mě mamka s taťkou dělali srandu. Já byla v postýlce a oni furt na mě tátatátatáta a já vám dostala takovej vztek, že jsem mamku, která byla blíž šla pokousat, když si sedla dál, tak jsem kousla alespoň sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat