pátek 15. ledna 2010

14. ledna - čtvrtek

Taťka musel zůstat doma, protože jsme měli nějaký vyřizování a mamka by to neobjela všechno se mnou sama. Zaplať pán Bůh, že zůstal, jinak by mě snad táhla kočárem a to bych se zbláznila. Pak se jelo na nákup. Sehnali sýr z kozího mlíka. Moc mi chutnal, i když taťka říkal, že z toho jdou cejtit bobky. Ty jsem ještě nejedla, tak nevím.
No ale jak jsem to snědla, už to začalo, jeden pupen vedle druhýho, svědilo to jak blázen a mohla jsem se udrbat. Mamku napadlo, že bych to asi potřebovala schladit, tak mi dala k oknu, já prdla hlavu na sklo a chladila se a chladila. Naštěstí byl do hodiny klid, ale ten jogurt už nechci v životě vidět.
Naši se naštvali a mamka volala dr. že nic už zkoušet nebudem!!! To jsem ráda. Ten nám doporučil zůstat u sójovejch jogurtů. Jupííí.
Ale po druhým pokusu s jahodovou přesnídávku se potvrdila alergie na ní :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat