pondělí 7. prosince 2009

7. prosince - pondělí

Už se pomalu stalo pravidlem, že mám před pátou hodinou vyspinkáno. Mamka z toho moc radosti nemá a taťka vůbec ne. No ale co se dá dělat. Přece nebudu jentak ležet a nic nedělat. Jen co otevřu oči, tak šup na břicho a šup se postavit a rumplovat s čelem postele. Někdy trošku proplácnu taťku, aby taky otevřel oči a měl radost z toho, že je další den.
No tak jak říkám, i dneska jsem stala před pátou. Vydržím tak hodinku, hodinku a půl a pak se jde zase spát. V půl 9 přijela babička. Dneska u nás byla celej den, hlídala mě a pomáhala mamce péct, aby se toho stihlo co nejvíc. Mě ochutnat nedaly :-(.
V poledne jsme šly na náhradní hodinu plavání. Dneska to docela šlo, sice jsem si krapet pobrečela, ale to já jentak ze zvyku. Potkala jsem tam svojí kamarádku Zuzanku. Ale začala na mě křičet a mě to přišlo nějak líto. Tak jsem to zas obrečela. Nějaký hormóóóny nebo co. Babička koukala, jak mi to parádně jde a říkala, že by brečela od začátku až do konce, kdyby jí dělali takový věci. No nevím, ale babička by se do tý klousačky asi nevešla, tak by jí to ani dělat nemohli. Nemusí mít strach.
Odpoledne přijela teta se strejdou a babičku odvezli.
Protože měl taťka přijet zase až pozdě, tak jsme si pohrály s mamkou a šly se společně vykoupat, aby nám to rychleji uteklo. S mamkou mě to baví, děláme ptákoviny.
Taťku jsem už neviděla, přijel až když jsem spinkala. No budu ho muset zas ráno trošku popostrčit a pozdravit ho.

Žádné komentáře:

Okomentovat