úterý 1. prosince 2009

30. listopadu - pondělí

Dopoledne jsem s mamkou vyrazily ven v kočáru. Protože mě nechala sedět, tak jsem to chvíli vydržela. Procházka to byla jen krátká. Maminka se bála, abych nezačala vyvádět, tak se nechtěla vzdalovat od baráku moc daleko. Vyržela jsem.
Než jsem šla po obědě spinkat, tak přijela na návštěvu teta. Ani nevíte, jak ráda jí vidím. Takovou jsem měla radost, že jsem ani usnout nemohla. Celej den jsme dělaly blbosti, dokonce jsem ani k mamince nechtěla.
Taky mě nastrojily do červenýho a já se musela fotit kvůli nějakejm Vánocům nebo co. To mě vůbec nebavilo. Chtěly po mně, abych seděla a to já prostě nebudu ani za nic. Kor, když jsem se tak pěkně naučila stavět všude možně.
Teta jela domů až, když jsem šla večer spinkat. Parádně jsme si to užily.

Žádné komentáře:

Okomentovat