pondělí 28. prosince 2009

28. prosince - pondělí

Ráno jsem vstávala v půl 6. Chvíli jsme si s mamkou hrály v posteli a pak jsme šly na snídani. Už jím jako velká holka. Každý ráno mě mamka usadí do stoličky a dostanu "něco do ruky", zapiju čajem a jdeme do obýváku na koberec, kde si hrajeme. Pokojík ještě nemám udělanej, tak dny trávíme v obýváku u sedačky. Naši dali jinam konf. stolek, tak můžu podél sedačky chodit jak je libo. Po dopoledním spaní jsme se vypravily ven. Musely jsme koupit něco do koupele na můj exem a pak jsme se vydaly pro moje PRVNÍ BOTIČKY. Poprvé jsem si s nima moc nevěděla rady, ale zmákla jsem to. Dostala jsem rovnou i jedny punčošky s neklouzavýma podrážkama, abych mohla líp drandit po bytě.
Taťka byl v práci, tak jsme trávily den samy.

Žádné komentáře:

Okomentovat