pondělí 28. prosince 2009

24. prosince - čtvrtek

Panečku, kdybyste viděli jak krásně nám ten stromeček Ježíšek ozdobil.... Hned ráno, když jsem vstala jsem se nemohla vynadívat. Všechny ty světýlka a třpytivý kouličky. No nádhera. Hned jsem si to pořádně ošahala, ale naši mi nenechali. Musela jsem na snídani. Jenže já to tak nenechám, při nejlbižší příležitosti si to proštuduju.
Snídala jsem s našima u stolu, abych se natrénovala na večer. Ani nevím, jestli jsem se chlubila, že mám novou stoličku. No není nová, je po taťkovi, ale líbí se mi víc. Líp z ní utíkam :) a má větší stoleček.
Dopoledne jel taťka k babičce a k nám přijela babička s tetou a strejdou, něco mamce donesli. Mamka byla ráda, že to taťka nevidí a že to tak pěkně zvládli.
Jinak jsme si celej den tak nějak jenom hráli. Odpoledne mamka začala připravovat večeři, ale taťka to dopekl, protože jsem měla potřebu si hrát s mamkou a taťku nebavilo za mnou pořád lítat.
Po večeři, kterou jsem zvládla krásně, i když naši říkaj, že to byla nejrychlejší véča, co kdy měli, jsme šli pod stromeček, kde nám zatím Ježíšek nechal dárky. Nejvíc mě zajímal manuál, kterej dostal taťka k televizi. Pak mě taky docela bavil můj první kartáček na zuby.
No a po koupání se šlo spinkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat