pondělí 28. prosince 2009

22. prosince - úterý

Dneska s náma už byl doma i taťka. Dopoledne jsme jeli na prohlídku k dr. Zítra mi je osm měsíců, tak mě musel prohlídnout.
V 8 měsících vážím 8 900 g a měřím 72 cm. V pusince mám zatím 4 zoubky, ale co nevidět už tu budou další.
Jsem moc šikovná holčička. Lezení už jsem vypilovala k dokonalosti a vstávám taky bez problémů. Umím se postavit dokonce i o úplně kolmou stěnu. Mamka s taťkou jsou pořád ve střehu, abych si něco neudělala. Podél nábytku chodím dobře, dokonce jsem začala přehmatávat i přes roh a občas (když o tom nevím) stojím bez držení.
Naši jsou rádi, že chápu, když ode mě něco chtějí a taky jim to dám. Oni poděkují a pohladí mě.
Naučila jsem se měnit tón hlasu a právě mám období, kdy "piluju vejšky". Občas mi to sice vynechá, ale jinak jsem v tom dobrá.
Když mamka z kuchyně zavolá, tak dojdu až k ní. Slyším dobře a vidím ještě líp. Žádný smítko mi neuteče.
Ocucávám a okusuju co mi do cesty přijde. Prstíky do pusinky moc nedávám, někdy se totiž zapomenu, kousnu a to dost bolí.

Žádné komentáře:

Okomentovat