pondělí 9. listopadu 2009

9. listopadu - pondělí

Ráno jsem se probudila už v pět a ne a ne usnout. Nakonec se zadařilo a s mamkou jsme spaly do půl 7. Z postele jsme vylezly až před půl 8.
Každý ráno jdu s mamkou do koupelny a dělám jí společnost než se umyje, učeše a většinou dá prát plínky, pak jí pomůžu udělat snídani a protože já dostávám mlíčko, tak jí nechám najíst a zatím koukám na telku. Pak si pohrajeme a já pádím znova do pelíšku. Mamka uklízí, aby si se mnou zase mohla hrát, když se probudím. Naobědvám se. Dneska byl už po druhý brambor s dýní. Je to takový hustější, ale docela mi to chutná. Ještě zítra a potom zase něco jinýho. No a po obědě dostanu napít mlíčka a jde se zase spinkat. A po spinkání hurá ven.
Dneska jsme šly koupit hrníček a taky jsme vybraly nějakej oběd ve skleničce. Jinak mi je mamka vaří, ale chtěla zkusit, jestli mi budou chutnat. No uvidíme.
Odpoledne jdu ještě někdy spinkat. Dneska se povedlo a usnula jsem, ale jen na půl hodinky. Pak si zase hrajeme, já se můžu prohánět jen v plínce a nebo nahatá a to už je večer a jde se koupat a spinkat.
Taťku jsem dneska nepotkala, přijel později. O to víc si ho užiju zítra, až bude mamka učit a on mě bude hlídat. Doufám, že zase vytáhne ponožky a bude s nima dělat blbosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat