čtvrtek 12. listopadu 2009

11. listopadu - středa

Dneska k obědu jsem dostala brambory, dýni a fenykl. Docela mi to chutnalo. Mamka ale nechápe, že mi to do pusinky musí dávat rychle. Rychle piju mlíčko, rychle potřebuju mít za sebou i tenhle oběd, abych už zas mohla někde "lítat".
Pak jsme šly na plavání, jelo se v kočáře, tak si dovedete představit, jak se mi to nelíbilo. No ale na plavání bylo pěkně. Už skáču šipky vcelku obstojně, podplavávám překážky a pod vodou dokonce koukam. Tak mě mamka příští měsíc nechá vyfotit, abych měla památku na to, jak jsem byla šikovná.

S taťkou jsme odpoledne jeli do města, mamka si dělala novej řidičák. Chvíli mě hlídal tatínek a už mi zapomněl deku na lavičce, ještě že jí mamka pak našla. Jak jsem viděla, že tam nechal deku, tak jsem si ho chtěla vyzkoušet a zula jsem botu i s ponožkou, jestli si všimne. Myslela jsem, že to projde, ale toho si všiml.

Mamka chtěla jít večer na španělštinu, ale já ne a ne usnout, až mě nakonec šel uspávat taťka. Když přišla mamka na kontrolu, jestli spinkám, tak nás našla spát oba :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat